piątek, 22 lutego 2013

The Versatile Blogger:


Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Zostałam nominowana przez Werę (http://and-little-things-1d.blogspot.com) za co bardzo dziękuję ci kochana ;D Pisze dopiero teraz, bo wcześniej mi się nie chciało xD *facepalm*
EDIT: No i przez Gabstera xD Sorki Gab :**

Fakty:

1. Jestem Larry Shipper! A moje szkolne trampki nazwałam (prawy) Harry i (lewy) Louis, w skrócie Larry :D

2. Jestem FOREVER ALONE z wyboru :)

3. Nie miałam nigdy chłopaka za to miałam dziewczynę :3 Pozdro ;**

4. Jestem uzależniona od czytania książek *------* wciągam jedną dziennie xD

5. One Direction jest pierwszym zespołem, który tak naprawdę polubiłam

6.Kiedy byłam mała i nie umiałam jeszcze pisać, dyktowałam mamie co ma pisać, a sama robiłam ilstracje do moich historyjek xD

7. Jestem lamą :3 tak jak moja najlepsza przyjaciółka z internetu <3 kocham cię Gab :**

Nominacje dam później, bo jestem zbyt leniwa i muszę jeszcze dobrze przemyślec mój wybór xD Buziiii :****

1 komentarz:

  1. Cześć. Nominowałam cię do The Versatile Blogger! Więcej u mnie :)

    http://opowiadanie-o-nastolatkach69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń